artykuł nr 1

Ogłoszenie o przesłuchaniach - muzyk orkiestrowy tutti - altówka - pełny etat

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko
 

MUZYK ORKIESTROWY TUTTI ALTÓWKA (PEŁNY ETAT)

PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

7 WRZEŚNIA 2021 – I ETAP oraz 8 WRZEŚNIA 2021 – II ETAP

 

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 22 sierpnia 2021.

Wskazane jest doświadczenie orkiestrowe w specjalności altówka tutti. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora /strój fortepianu a 442 Hz/.

 

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

 

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej,

tel. 22 55 17 102 lub 103.

 

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ:

 

ETAP 1

  1. K. Stamitz I Koncert na altówkę D-dur, część I – obowiązkowa kadencja Klengla
  2. Dwie partie orkiestrowe z listy II etapu (komisja dokona wyboru w dniu przesłuchania)

 

ETAP 2

  1. J.S.Bach   2 części (kontrastujące) z wybranej Suity wiolonczelowej
    albo
    M.Reger 2 części (kontrastujące) z wybranej Suity na altówkę
  2. Partie orkiestrowe
artykuł nr 2

Ogłoszenie o przesłuchaniach - muzyk solista z-ca koncertmistrza

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko

MUZYK SOLISTA-ZASTĘPCA KONCERTMISTRZA (I SKRZYPCE - PEŁNY ETAT)

PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

31 MAJA 2021 g. 9:00 – I ETAP oraz 1 CZERWCA 2021 – II ETAP

 

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 17 maja 2021.

Wskazane jest doświadczenie w specjalności skrzypce solista. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora /strój fortepianu a 442 Hz/ - prosimy o informację, które koncerty skrzypcowe Państwo wybierają.

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ:

  1. W. A. Mozart – Koncert skrzypcowy D-dur KV 218 lub A-dur KV 219, I cz. z kadencją J. Joachima
  2. Koncert skrzypcowy I cz. z kadencją do wyboru:
    Czajkowski, Beethoven, Brahms, Sibelius, Wieniawski (Nr 1 fis-moll i Nr 2 d-moll), Karłowicz
  3. J. S. Bach – 2 kontrastujące części lub Tempo di ciaccona na skrzypce solo BWV 1001-1006
  4. Sola orkiestrowe:

Rimski-Korsakow – Szeherezada

R. Strauss – Ein heldenleben

Beethoven – Missa solemnis

J. S. Bach – Msza h-moll

Szostakowicz – Symfonia nr 6

  1. Fragmenty orkiestrowe:

W. A. Mozart – Wesele figara, uwertura

Beethoven – Symfonia nr 6, scherzo, takty 1-84

Schumann – Symfonia nr 2, scherzo, takty 1-97

Karłowicz – Stanisław i Anna Oświecimowie

Prokofiew – Romeo i Julia, śmierć Tybalda

 

ZAŁĄCZNIKI:

Materiał orkiestrowy na przesłuchania

Obowiązek informacyjny dla Kandydata 

artykuł nr 3

Ogłoszenie o przesłuchaniach - muzyk orkiestrowy I głos kontrabas

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko
 

MUZYK ORKIESTROWY – I GŁOS - (KONTRABAS - PEŁNY ETAT)

 

PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

 

24 MAJA 2021 g. 9:00 – I ETAP oraz 25 MAJA 2021 g. 16:00 – II ETAP

 

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja 2021.

 

Wskazane jest doświadczenie w specjalności kontrabas I głos. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora /strój fortepianu a 442 Hz/.

 

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

 

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

 

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ (CAŁY PROGRAM GRANY W STROJU ORKIESTROWYM):

 

ETAP 1

  • Karl Ditters von Dittersdorf – Koncert D-dur: część I z kadencją H.K. Grubera
    (edycja Tischer-Zeitz)
  • J. S. Bach – IV Suita wiolonczelowa „Sarabanda” opracowanie na kontrabas Tadeusz Pelczar wydanie PWN (wykonanie bez powtórek)
  • Orkiestrówki wg załącznika (Uwaga: wszystkie orkiestrówki grane bez używania 5-struny c!!!)

 

ETAP 2

  • Siergiej Kusewicki – Koncert op. 3 (strój orkiestrowy), cz. I z towarzyszeniem fortepianu
  • J. S. Bach – III Suita wiolonczelowa „Gigue”, opracowanie na kotrabas Tadeusz Pelczar, wydanie PWM (wykonanie bez powtórek)
  • Orkiestrówki wg załącznika (Uwaga: wszystkie orkiestrówki grane bez używania 5-struny c!!!)

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Materiał orkiestrowy na przesłuchania

Obowiązek informacyjny dla Kandydata

artykuł nr 4

Ogłoszenie o przesłuchaniach - muzyk orkiestrowy perkusja

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko

MUZYK ORKIESTROWY – PERKUSJA - PEŁNY ETAT

PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

17 CZERWCA 2020 g. 14:00 – I ETAP oraz 18 CZERWCA 2020 g. 14:00 – II ETAP

 

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 1 czerwca 2020.

Wymagane jest doświadczenie w specjalności muzyk orkiestrowy perkusista. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora. Dopuszczane jest granie na własnych małych instrumentach (bęben, trójkąt, tamburyn, talerze, kastaniety).

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

 

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ:

 

SNARE DRUM

B. LYLOFF - Etude nr 9 Arhus

N. RIMSKI-KORSAKOW - Szeherezada

                                         - Kaprys hiszpański

D. SZOSTAKOWICZ - X Symfonia

S. PROKOFIEW - Porucznik Kiże

M. RAVEL - Alborada del Gracioso

B. BARTOK - Koncert na orkiestrę

J. WILLIAMS - Star Wars (część I - Fanfare)

TAMBURINO

 

 

I. STRAWIŃSKI - Pietruszka

K. SZYMANOWSKI - I Koncert skrzypcowy

E. CHABRIER - Espa?a

A. DVOŘÁK - Karnawał

G. BIZET - Carmen – I i II suita

P. CZAJKOWSKI - Kaprys włoski

CASTAGNETTS

M. RAVEL - Alborada del Gracioso

N. RIMSKI-KORSAKOW - Kaprys hiszpański

TRIANGLE

F. LISZT - I Koncert fortepianowy

J. BRAHMS - IV Symfonia

GLOCKENSPIEL

O. RESPIGHI - Pinie rzymskie

P. DUKAS - Uczeń czarnoksiężnika

C. DEBUSSY - Morze

VIBRAPHONE

L. BERNSTEIN - West Side Story (Cool)

J. WILLIAMS - Escapades (Catch Me If U Can)

 

 

XYLOPHONE

G. GERSHWIN - Porgy and Bess

                         - Amerykanin w Paryżu

I. STRAWIŃSKI - Les Noces

                          - Pietruszka

M. RAVEL - Moja matka gęś

Z. KODALY - Suita z opery Háry János

W. LUTOSLAWSKI - Koncert na orkiestrę

MARIMBA

K. PENDERECKI - Concerto Grosso

 

GRAN CASSA

G. MAHLER - III Symfonia

I. STRAWIŃSKI - Święto wiosny (Taniec Ziemi)

I. STRAWIŃSKI - Pietruszka (G.C.+A2)

 

PIATTI A2

P. CZAJKOWSKI - IV Symfonia

                            - Romeo i Julia

M. MUSORGSKI - Noc na Łysej Górze

S. RACHMANINOW - II Koncert fortepianowy

ZESTAW

L.BERNSTEIN - West Side Story

 

MULTIPERCUSSION, UTWÓR Z AKOMPANIAMENTEM

I. STRAWIŃSKI - Historia Żołnierza (Triumfalny marsz diabła)

 

FRAGMENT UTWORU Z AKOMPANIAMENTEM do przygotowania

 

 

UWAGA:

Kandydaci, którzy przejdą do drugiego etapu przesłuchań będą proszeni o przygotowanie fragmentu utworu z akompaniamentem. Nuty tego utworu będą rozdawane dwie godziny przed rozpoczęciem drugiego etapu przesłuchań. Każdemu z uczestników przysługuje dziesięciominutowa próba z akompaniatorem.

 

Nuty wszystkich utworów będą dostępne w późniejszym terminie.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Obowiązek informacyjny dla Kandydata

artykuł nr 5

Ogłoszenie o przesłuchaniach - muzyk orkiestrowy I głos kontrabas

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko:
MUZYK ORKIESTROWY – I GŁOS - (KONTRABAS - PEŁNY ETAT)

PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

1 CZERWCA 2020 g. 9:00 – I ETAP oraz 2 CZERWCA 2020 g. 16:00 – II ETAP

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, faksem: 22 55 17 200 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 18 maja 2020.

Wskazane jest doświadczenie w specjalności kontrabas I głos. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje. Filharmonia zapewnia akompaniatora /strój fortepianu a 442 Hz/.

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

 

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ (CAŁY PROGRAM GRANY W STROJU ORKIESTROWYM):

ETAP 1

  • Karl Ditters von Dittersdorf – Koncert D-dur: część I z kadencją H.K. Grubera
    (edycja Tischer-Zeitz)
  • J. S. Bach – IV Suita wiolonczelowa „Sarabanda” opracowanie na kontrabas Tadeusz Pelczar wydanie PWN (wykonanie bez powtórek)
  • Orkiestrówki wg załącznika (Uwaga: wszystkie orkiestrówki grane bez używania 5-struny c!!!)

ETAP 2

  • Siergiej Kusewicki – Koncert op. 3 (strój orkiestrowy), cz. I z towarzyszeniem fortepianu
  • J. S. Bach – III Suita wiolonczelowa „Gigue”, opracowanie na kotrabas Tadeusz Pelczar, wydanie PWM (wykonanie bez powtórek)
  • Orkiestrówki wg załącznika (Uwaga: wszystkie orkiestrówki grane bez używania 5-struny c!!!)