artykuł nr 1

Ogłoszenie o przesłuchaniach - muzyk solista - harfa

Filharmonia Narodowa ogłasza przesłuchania na stanowisko

MUZYK SOLISTA – HARFA – 1/2 ETATU

PRZEWIDYWANY TERMIN PRZESŁUCHAŃ:

UWAGA! ZMIANA TERMINU: 6 MARCA 2023 – I etap oraz 7 MARCA 2023 – II etap

Zainteresowanych prosimy o złożenie podania oraz życiorysu artystycznego w Sekretariacie Filharmonii Narodowej – pok. 109, pocztą na adres: ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@filharmonia.pl w nieprzekraczalnym terminie do 29 stycznia 2023.

Wskazane jest doświadczenie orkiestrowe w specjalności harfa. Filharmonia zastrzega sobie prawo zaproszenia na przesłuchanie wybranych kandydatów. Egzamin na harfę odbywać się będzie na instrumencie orkiestrowym Lyon and Healy model 23 - istnieje możliwość wcześniejszego wypróbowania instrumentu. Osoba zakwalifikowana do przesłuchania otrzyma indywidualne zaproszenie, zawierające szczegółowe informacje.

Prosimy umieścić w dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę, aby Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5, 00-950 Warszawa, przetwarzała moje dane osobowe, umieszczone w dokumentach przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji w celu przeprowadzenia przesłuchania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

Więcej informacji można uzyskać w Sekretariacie Filharmonii Narodowej, tel. 22 55 17 102 lub 103.

 

PROGRAM DO PRZESŁUCHAŃ:

Louis Spohr – Fantazja c-moll op.35

Gabriel Faure – Impromptu op. 86

 

Partie orkiestrowe:

P. Czajkowski – Dziadek do orzechów, kadencja

M. Ravel – Koncert fortepianowy G-dur, część I

B. Britten – Wariacje i fuga na temat Purcella, wariacja I i temat fugi

B. Bartok – Koncert na orkiestrę, część IV

H. Berlioz – Symfonia fantastyczna, część II

M. Ravel – Tzigane, kadencja

I. Strawiński – Symfonia w 3 częściach, część II

R. Wagner – Tristan i Izolda, wstęp i śmierć Izoldy

G. Bizet – Entr’acte z II aktu opery Carmen

G. Verdi – Uwertura Moc przeznaczenia